Autor Wątek: [14.07] Raszówka Resident Evil  (Przeczytany 15726 razy)

Hobbit [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Wycior Polowy
  • Come on!
    • Zobacz profil

NAJEMNIK [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Żółtek
  • ****
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 12, 2013, 17:41:55 »
zaraz dziadek kopnie kazdego gówniarza konkretnie w dupe  ;D

BUDZIANOSKY [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Plantator Ryżu
  • 鬧鐘永遠是對的!
    • Zobacz profil
  • Platyna: ⭐️
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 12, 2013, 18:40:24 »
Hehehe, wziął do siebie chłop ;D

Zinger [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Ruchomy Cel
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 15, 2013, 10:56:20 »
200 kulek w Tomiego z WPP bezcenne :D
200 oktawka Saurona bezcenne
200 min poszukiwan Wilsona bezcenne
audi na popych bezcenne
200 jagod bezcenne
budzian daj fajke cenne

Venom [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Ruchomy Cel
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 15, 2013, 11:21:54 »
No to wam powiem że mojego auta nie da się odpalić na popych bo nie załącza wtedy komputera. Do następnej wiochy jakoś się doturlaliśmy 20 km/h ale nie byliśmy w stanie podjechać na żadną górkę ( brak turbiny obroty max 1200. Musieliśmy się zatrzymać i poprosić autochtona o pomoc. Dobrze że po odpaleniu kablami jakoś poszło. Na dzień dzisiejszy nie działa mi centralny z pilota co mnie martwi.
W kryzysowej sytuacji dzwoniłem nawet po Jozego żeby nas poratował niestety też nie miał kabli  a mój bagarian był nie do otwarcia.
Zjebałem zostawiając CB włączone

sauron [H_Z]

  • Administrator
  • Żółtek
  • *****
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 15, 2013, 11:25:12 »
Veloncjusz chcesz to Ci kompa podłącze pod to auto i skasuje błędy sprawdzimy ten centralny jak będzie jak


z którego roku ten audik ?

Venom [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Ruchomy Cel
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 15, 2013, 11:27:03 »
2004 . Dzięki Sauron. Dzisiaj jeszcze będę kombinował z kodowaniem na włączonym zapłonie . Może coś pomoże. Jak nie to napewno się zgłoszę

sauron [H_Z]

  • Administrator
  • Żółtek
  • *****
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 15, 2013, 11:32:14 »
no to mój magiczny kabelek powinien pasować :) daj znać


btw:

Use the key to open the drivers door
Press the unlock button on the remote
Insert the key into the ignition and switch on the ignition
switch off the ignition and remove the key
press unlock or lock button on the remote.


albo:

You have to put the key in the ignition, turn the key to the "accessory position" , and hold the unlock button for at least 5 seconds. This should do the trick.

Zinger [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Ruchomy Cel
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 19, 2013, 12:43:19 »
ma ktoś link do jakiś fotek?

AD1N [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Plantator Ryżu
  • ....dziab dziab....
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 19, 2013, 12:55:45 »
forum czytac nie łaska?

szyc [H_Z]

  • Hinzki Zwiad
  • Żółtek
  • ****
  • Nie wolno nam się cofnąć!
    • Zobacz profil
Odp: [14.07] Raszówka Resident Evil
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 24, 2013, 18:21:54 »
Wielka zadyma! Tak najkrócej można podsumować działania Hinzkiego Zwiadu na grze scenariuszowej „Resident Evil” z dnia 14 lipca 2013 roku. Odbyła się ona w opuszczonej radzieckiej bazie paliwowej w Raszówce. Na tym terenie znajdują się zrujnowane budynki, podziemne tunele, bunkry. Wszystko w ogromnym, gęstym i wysokim lesie.

Jak tradycja nakazuje, na terytorium zombie zjawiliśmy się dzień przed bitwą. Przeprowadziliśmy zwiad okolicy, oznaczyliśmy ważniejsze miejsca, zastawiliśmy pułapki.
Po wyborze miejsca na bazę, buchnął potężny płomień. No i zaczęło się... Woda ognista polała się strumieniami. Wraz z nią potoczyły się żywe rozmowy, idące w parze z tańcem i śpiewem. Nie obyło się także bez nocnych wędrówek.
Gdy piaskowy dziadek posypał niektórym w oczka, ustaliliśmy warty (wylęgarnia zombie było niedaleko) i w takiej kolejności posnęliśmy...

Ranek rześki! Gracze zjeżdżają się. Zorganizowana zmiana obozowiska. Szykujemy się! Śniadanko, kawka, papierosek, broń w łapę. Jazda!

Szacunkowo grało 160 osób. Oddział 12 Zwiadowców siał spustoszenie. O ile w pierwszym scenariuszu prawie w całości zasilił szeregi zombie, o tyle w drugim, był nie do ruszenia.
Budynek zajęty przez Zwiad nie został zdobyty, a ze względu na kluczowe jego umiejscowienie, stanowił poważny problem dla  przemieszczających się wrogich jednostek.

Scenariusz ten wygraliśmy. Oddziały Komandosów, oddziały Nemezis, nie były wstanie przebić się przez nasz ogień. Ich opór był daremny...

Kolejne gry także dostarczyły mocnych wrażeń.. Zagubieni wojownicy  szczęśliwie się odnaleźli i niczym jak w Cast Away powrócili do żywych. Każdy przybywał do obozu z podniesioną głową i wielkim uśmiechem, opowiadając przeżycia, akcje, zacięte boje.

„Resident Evil” zaliczamy do udanych wypadów. Pokazaliśmy klasę, potrenowaliśmy na wymagającym terenie, wybawiliśmy się i odpoczęliśmy. To jest to!